Home / Series / איום דאע״ש / Aired Order /

All Seasons

Season 1

  • S01E01 עלייתם ועלייתם

    עריפת הראשים הפומבית, המתנדבים מכל העולם, הכסף הגדול, האכזריות הבלתי נתפשת, המיתוג ברשת והפופולריות הגוברת – כך נוצר והתפתח שלטון הח'ליפות של ארגון דאעש, שכבר זכה לתואר גרוע יותר מבן לאדן. הפרק הראשון בסדרת הכתבות המשרטטת את אופיו של ארגון הטרור.

  • S01E02 צו גיוס לג'יהאד

    ההערכות מדברות על 10,000 לוחמי דאע"ש שהגיעו מאירופה, בנים ונכדים של מהגרים שנמלטו ליבשת מהמזרח התיכון, נקראים "גדודי המהגרים" ונדרשים להוכיח את אכזריותם. הם מגויסים באמצעות האינטרנט ועוברים דרך טורקיה לגבול הסורי והכול תחת מעטה חשאיות ובשם הג'יהאד.

  • S01E03 השכמה למערב

    איום הטרור איננו חדש לארצות הברית או למדינות אירופה, אלא שבפעם הראשונה הן מתמודדות עם צעירים שמצטרפים בהתנדבות ללחימה בסוריה – ושבים הביתה אלימים יותר ועם תואר "השיח'ים של הג'יהאד". סדרת הכתבות "איום דאעש" על האיום החדש מבית והחור הגדול בתמונת המודיעין של המערב.

  • S01E04 מה יגידו השכנים

    חלום הבלהות ששמו "דאעש" נולד אומנם במזרח התיכון, אך מעט ידוע על היכן בדיוק הוא קם ואם הוא שומר אמונים למדינות שתמכו בהיווסדו ואף מימנו את פעילותו. הכתבה הרביעית בסדרה מסבירה כיצד נולדה "המדינה האסלאמית" דווקא מתוך הכמיהה לדמוקרטיה של צעירי "האביב הערבי" וגם נותנת תמונת מצב לניסיונות להקים תא "דאעש" בתוך הרשות הפלסטינית.

  • S01E05 האויב שבתוכנו

    רעיון המדינה האיסלאמית ממשיך לסחוף אחריו מאות אלפי בני אדם ברחבי העולם. בפרק אחרון בסדרת הכתבות "איום דאעש", מספר פעיל הארגון, אזרח ישראלי, על המטרות, החלומות ועל מהות הארגון. "ישראל זה שם קדוש והמדינה הציונית לא הייתה צריכה להשתמש בו".