Anna, segretaria di un ricco industriale con cui ha condiviso momenti non solo professionali, si innamora di Carlo, il fidanzato di sinistra della figlia del suo capo e giovane studente universitario. Recidendo ogni rapporto con il capo, Anna va a vivere con Carlo e cerca di provvedere ad entrambi quando, di fronte all'assenza di opportunità di lavoro, scivola in un mondo di prostituzione e droga. Il fratello di destra di Carlo chiederà a Carlo di iniziare una relazione con la figlia di un potente uomo d'affari per garantirsi così il benessere finanziario per il resto della vita.
Aliases
Anna plays the personal secretary of a rich industrialist who falls in love with her boss' daughter's leftist boyfriend, Carlo. Anna pretty much severs her ties with her boss (who she also had romantic moments with) and after she moves in with the college student Carlo she attempts to provide for both, but soon fails in finding job opportunities and sinks into the sleazy world of drugs and prostitution. Carlo's right wing brother demands Carlo begins his relationship with daughter of the powerful businessman in order to guarantee financial freedom for the rest of his life.
Una mujer sofisticada y deliciosa llega a la máxima degradación para salvar al joven que la ama, aunque no podrá, debido a imperativos sociales y económicos.
italiano
English
ελληνική γλώσσα
Türkçe
español